Три фактори, які заважають ефективно працювати
Позбувшись цих, ви зможете працювати ефективніше та без понаднормових годин.
Постійний шум. Працюючи в офісі, працівників постійно відволікають розмови колег, стукання клавіатури, звук кавомашини тощо. Вдома не краще — шум з вулиці, ремонт сусідів тощо. Протягом дня ми втрачаємо 86 хвилин, бо звертаємо увагу на різні звуки. Не відволікатися допомагають навушники.
Месенджери та пошта. Під час роботи доводиться аналізувати велику кількість інформації, а повідомлення, які надходять в месенджери чи на пошту, відразу знижують нашу ефективність на декілька пунктів. З цим фактором боротися найважче, адже зараз вся комунікація відбувається через месенджери, тому просто закрити їх у вас точно не вийде. Єдине, що ви можете зробити – це перевести у беззвучний режим чати, які не стосуються роботи.
Соцмережі. Якщо месенджери ще стосуються роботи, то соцмережі — лише пожирачі вашого часу. Ви можете виправдовуватися, що заходите в Instagram для п’ятихвилинної перерви. Проте така перерва не має позитивного впливу на ваш мозок, скоріше навпаки — негативно позначається на якості виконання завдання та зриває дедлайни. Тут може бути лише одна порада — закрийте соцмережі та не заходьте в них протягом робочого дня. Адже від такого відпочинку до прокрастинації один крок.