• 26.01.2025 18:29

Як з ніжинського журналіста “ПриватБанк” три місяці «клеїв дурня»

Вт, 24 Січня в 0:31

Ця неприємна історія, пов’язана з банківською системою України, трапилася з ніжинським журналістом. Тривала вона понад три місяці. Понад три місяці з людини «клеїли дурня»…

В середині жовтня минулого року один з банкоматів «Ощадбанку», розташований на вул. Станіслава Прощенка, не видав гроші клієнту «Приватбанку». Повідомив про технічний збій. Таке з банкоматами трапляється нерідко. Лише випадково, переглядаючи вдома проведені банківські операції, журналіст виявила дивний факт: гроші таки були зняті! Не гаючи часу, вона відразу звернулася на «гарячу лінію» «Приватбанку». Там заявку на повернення коштів зареєстрували, попросили зачекати.

Через кілька днів чат-бот банку повідомив про відмову у поверненні коштів. Це був шок: як таке може бути?! Це ж банк — серйозна установа, де має бути порахована кожна копійчина, а тут йдеться про сотні гривень?! Тим паче, що на кожному банкоматі встановлені камери відеоспостереження. Тому було прийнято рішення звернутися на «гарячу лінію» ще раз…

І втретє журналіст вирішила спробувати щастя і звернулася безпосередньо до одного з відділень «Приватбанку» у Ніжині. Спеціаліст заспокоїла, підкреслила, що у неї це вже четверта подібна історія за останні дні й особисто набрала «гарячу лінію». І знов зажевріла надія… Хоча рідні вдома вперто журналісту повторювали: «Не будь наївною! Банк тебе ошукав!».

Не вірилося до останнього, що так буває. Виявилося, що буває. Тільки спочатку слід заморочити голову клієнтові — так би мовити, задля проформи. Зробити вигляд, що ніби намагалися допомогти…

Чергову «відмову» довелося чекати недовго — знов той самий чат-бот, знов той самий набір слів: «На жаль, у рамках правил платіжних систем сума не може бути повернена».

І знов — похід до того ж самого відділення банку із запитанням: «Якщо відповідь вже знали, навіщо морочили голову?!». Спеціаліст розвела руками: «Зі мною таке вперше». А як же, вперше. Ніхто і не сумнівався!

Журналіст не відступала: «Може, спробувати звернутися до „Ощадбанку“?» Спеціаліст відповіла, що «Ощадбанк» тут ні до чого, кошти клієнту повинен повернути «Приватбанк».

І насамкінець — дуже голосно, щоб чули всі присутні у залі, журналіст запитала: «А якби втрачена сума була б більшою — приміром, ціла зарплата або пенсія — то що тоді людині робити?» Відповідь спеціаліста не просто приголомшила, вона — прибила: «Якби це був банкомат „Приватбанку“, тоді він би займався поверненням коштів. А так — нічого».

Тільки не треба зараз казати, що спеціаліст не могла так відповісти. Відповіла. У цієї історії чимало свідків. Пенсіонери були в шоці, почувши таке. Шкода, що не зробили запис на диктофон, адже ніхто не думав, що справа обернеться саме так. Але ж є камери відеоспостереження. Хоча… про що це ми?

Навіть пробачення не попросили.

Прикро. Дуже прикро…

Автор: журналіст сайту Nizhyn Post Валентина Савчук
Фото з мережі Інтернет

Отримуйте актуальні новини першими – підписуйтесь на наш  Telegram

Схожі записи

На Ніжинщині під колесами потяга загинув чоловік
На Чернігівщині чоловік вбив через ревнощі товариша та втік до столиці
У Ніжині нетвереза водійка намагалася відкупитися від патрульних: пропонувала 10 тисяч гривень

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *