Кур’єр Amazon Джон Кассабрія розвозив замовлення покупцям, коли помітив собаку, що потрапила в біду в басейні — дідок-хаскі насилу тримав морду над водою. Пес так відчайдушно намагався триматися на плаву, що хлопець, не роздумуючи, переліз через паркан і стрибнув у воду.
Кассабрія не став витрачати час на те, щоб дістати з кишень телефон і гаманець, оскільки «це не мало значення». Все, що було важливо для Джона — якомога швидше дістатися до собаки. На щастя, йому вдалося вчасно врятувати чотирнадцятирічного хаскі, на ім’я Лука. Джон залишався з собакою до приїзду його «няні» (господарі пса були у від’їзді).
Господиня Луки була безмежно вдячна Джону Кассабрії за його героїчний вчинок. Зазвичай псу не дозволялося плавати в басейні через проблеми з рухливістю лап, але, схоже, Луку заманила в воду кісточка.
Пізніше господарі собаки, Джулі і Гері Колдуелл, відправили лист генеральному директору Amazon Джеффу Безосу, щоб той дізнався про те, що зробив Джон для їх сім’ї.
«Слова не можуть висловити, які ми вдячні. У мене сльози на очі навертаються, коли я пишу цей лист. Люк зараз в порядку завдяки вашому чудовому і мужньому співробітнику».
Але сам герой скромний: «Я просто опинився в потрібний час у потрібному місці. І вчинив би так знову, тварини — це моє життя».