Територіальні центри комплектування в Україні отримують актуально інформацію про громадян призовного віку з державних інформаційних ресурсів
Збір даних щодо військовозобов’язаних ТЦК здійснюють з шести електронних реєстрів, які збирають дані про них. Верифікацію проводять автоматично, а у разі не співпадіння інформації на різних ресурсах, дані мають актуалізувати.
Перелік реєстрів, які будуть звіряти, дані та строки налагодження, затверджено Постановою № 1493 Про проведення верифікації деяких реєстрових даних.
До яких реєстрів мають доступ ТЦК
З метою забезпечення повноти та достовірності реєстрових даних, перевірка інформації про фізичних осіб здійснюється на підставі даних, що обробляються у:
- Єдиному державному демографічному реєстрі;
- Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;
- Державному реєстрі актів цивільного стану громадян;
- Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
- Відомчій інформаційній системі Державної міграційної служби.
Крім того, згідно з Законом Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів, в окремих випадках ТЦК можуть отримувати доступ й до інших інформаційних ресурсів, зокрема МВС, податкової інспекції, Міністерства освіти й науки, судових реєстрів і даних офісу Генпрокурора.
Які дані про осіб отримають ТЦК
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки отримують з реєстрів наступну інформацію про громадян України призовного віку:
- унікальний номер (УНЗР);
- дійсні прізвище, ім’я та по батькові;
- стать;
- громадянство;
- дата народження;
- місце народження;
- відомості про зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування);
- відомості про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання або залишення на постійне проживання за кордоном чи повернення на проживання в Україну;
- реквізити документів, виданих засобами Єдиного державного демографічного реєстру;
- реквізити документів, на підставі яких засобами Єдиного державного демографічного реєстру видані документи;
- реєстраційний номер облікової картки платників податків або інформація про відмову від його прийняття;
- дані свідоцтва про народження, паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), ким і коли виданий;
- дані про народження дитини;
- дані про батьків дитини;
- місце проживання батьків;
- відомості про малолітніх дітей;
- дані про останнє зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб;
- якщо міняли ім’я ― старі й нові прізвище, ім’я та по батькові;
- номер посвідчення застрахованої особи;
- ПІБ на момент створення електронної облікової картки застрахованої особи;
- номер телефону;
- дата смерті та номер акта ― у разі смерті особи.
ТЦК та СП отримують дані з державних інформаційних ресурсів декілька разів на рік з чітко визначеною періодичністю, за певним алгоритмом.