ЯК НІЖИН ВИБОРЮЄ СТАТУС СУЧАСНОГО ВЕЛОМІСТА (та може стати прикладом для Києва)
Досвід Ніжина: як любов до велосипеда допомагає змінювати місто і чому велодоріжки потрібні усім українським містам
Українські міста складно назвати зручними для велосипедистів.
Причина — дуже мало розвиненої велоінфраструктури або ж її повна відсутність.
У столиці, наприклад, всього 220 км велосипедних доріжок — це крапля в морі, враховуючи масштаби міста і кількість мешканців. Трохи краща ситуація у Львові — там на 700 000 мешканців близько 130 км велодоріжок.
Та якщо у великих містах розвивається хоч якась інфраструктура для велосипедистів, то у менших містах і містечках її практично немає.
Ніжин на Чернігівщині — місто, яке хоче змінювати правила гри. Тут і громада обирає велосипед як транспортний засіб, і місцева влада активно сприяє розвитку велоінфраструктури. Разом містянам вдалось вибороти свою першу веломережу, яка невдовзі зʼявиться у центрі міста.
Як Ніжин йшов до власної велоінфраструктури та чому умови для велосипедистів треба створювати не тільки у великих містах, а й у регіонах — про це LIGA.Life розпитала Тимофія Нагорного, фахівця проєктної команди Bike City consulting, який був одним із розробників Концепції розвитку велоінфраструктури у Ніжині.
Aleksander Dmytruk
https://life.liga.net/…/kak-nejin-boretsya-za-status…
НМР

