Сучасний темп життя вимагає від нас багатозадачності. Метод Айві Лі (американського журналіста і бізнесмена) полягає в розставленні пріоритетів у список завдань для досягнення максимальної продуктивності. Як ним користуватися?
1. Під кінець робочого дня зафіксуйте 6 найважливіших завдань, які потрібно виконати наступного дня (не більш 6 – це важливо).
2. Розставте дані завдання за пріоритетом.
3. Прийшовши на роботу наступного дня, сконцентруйте свою увагу лише на першому, найважливішому завданні. Працюйте над ним доти, поки не закінчите і лише потім перейдіть до наступного. Наступні завдання зі списку виконуйте у такому ж порядку.
4. В кінці робочого дня перенесіть незакінчені завдання на наступний день. Їх пріоритет буде вище завдань з нового списку на наступний день.
5. Повторюйте процес щодня.