Замість вибачення обурену маму внесли в чорний список і заблокували скрізь, де могли
Днями 3-річну доньку киянки не пустили до вбиральні одного з кафе. І це при тому, що жінка вже більше року кожен день купує собі каву і солодощі для дитини.
Про це Інна Мірошниченко написала на своїй сторінці в Instagram.
Інцидент стався на вулиці Вишгородській, 45. Там бариста навідріз відмовився пропустити дитину до вбиральні аргументувавши, що санвузол тільки для персоналу закладу.
“Після перенесеного стресу і операції я веду Мію за вкусняшкою. Порадувати. Вона їсть, п’є водичку за столиком на вулиці, а потім забігає і каже: пустіть, будь ласка в туалет, на що бариста відповідає – не можна. Тільки для персоналу”,- написала мама дівчинки, Інна Мірошниченко.
Після виниклої ситуації жінка звернулася до власниці закладу з проханням пояснити, чому персонал порушує закон і опублікувала на своїй сторінці сторіс, в якій описала ситуацію. На що господиня кафе відповіла, що вирішення цього питання є і воно полягає в тому, що в кожному парадному ЖК є у консьєржів вбиральня, і нею можна скористатися.
“Інна, якщо вам доставляє такі муки ходити в нашу студію – є повно альтернативи навколо,” – написала власниця закладу.
Здивування додало ще й те, що Інна вже більше року відвідує цей заклад з дочкою. Тобто, вона не просто випадкова перехожа, а й постійна клієнтка.
На чиєму боці закон?
Конкретного закону, що зобов’язує власників закладів надавати в користування свої Вбиральні громадянам немає. Але саме в Києві відповідно до розпорядженню КМДА №578 від 18.04.2008 “про вільний доступ громадян до туалетів закладів громадського харчування” першим пунктом зазначено, що в столиці вводиться безкоштовне і вільне користування жителями і гостями міста туалетами в кафе і ресторанах від 20.04.2008 року. Відповідно, всіх власників громадського харчування та їх орендарів попередили про таку вимогу.
На стороні клієнтів ще й санітарні норми, що зобов’язують надавати доступ до санвузла. Тим більше це актуально під час пандемії COVID-19. Таким чином, громадяни мають повне право звертатися до суду з позовом.
У коментарі “типовому Києву” Інна Мірошниченко повідомила, що не має наміру подавати позов про порушення прав споживача тому, що воно, мабуть, зареєстровано як квіткова студія і жінка зуміє викрутитися з ситуації. Більш того, господиня кафе не тільки не вибачилася, але і внесла в чорний список обурену маму скрізь де змогла.
Отримуйте актуальні новини першими – підписуйтесь на наш Telegram