• 26.10.2021 05:14

“Туалет для персоналу”: у Києві 3-річну дитину не пустили до вбиральні кафе

Пт, 3 Вересня в 13:03

Замість вибачення обурену маму внесли в чорний список і заблокували скрізь, де могли

Днями 3-річну доньку киянки не пустили до вбиральні одного з кафе. І це при тому, що жінка вже більше року кожен день купує собі каву і солодощі для дитини.

Про це Інна Мірошниченко написала на своїй сторінці в Instagram.

Інцидент стався на вулиці Вишгородській, 45. Там бариста навідріз відмовився пропустити дитину до вбиральні аргументувавши, що санвузол тільки для персоналу закладу.

“Після перенесеного стресу і операції я веду Мію за вкусняшкою. Порадувати. Вона їсть, п’є водичку за столиком на вулиці, а потім забігає і каже: пустіть, будь ласка в туалет, на що бариста відповідає – не можна. Тільки для персоналу”,- написала мама дівчинки, Інна Мірошниченко.

Після виниклої ситуації жінка звернулася до власниці закладу з проханням пояснити, чому персонал порушує закон і опублікувала на своїй сторінці сторіс, в якій описала ситуацію. На що господиня кафе відповіла, що вирішення цього питання є і воно полягає в тому, що в кожному парадному ЖК є у консьєржів вбиральня, і нею можна скористатися.

“Інна, якщо вам доставляє такі муки ходити в нашу студію – є повно альтернативи навколо,” – написала власниця закладу. 

Здивування додало ще й те, що Інна вже більше року відвідує цей заклад з дочкою. Тобто, вона не просто випадкова перехожа, а й постійна клієнтка.

На чиєму боці закон?

Конкретного закону, що зобов’язує власників закладів надавати в користування свої Вбиральні громадянам немає. Але саме в Києві відповідно до розпорядженню КМДА №578 від 18.04.2008 “про вільний доступ громадян до туалетів закладів громадського харчування” першим пунктом зазначено, що в столиці вводиться безкоштовне і вільне користування жителями і гостями міста туалетами в кафе і ресторанах від 20.04.2008 року. Відповідно, всіх власників громадського харчування та їх орендарів попередили про таку вимогу. 

На стороні клієнтів ще й санітарні норми, що зобов’язують надавати доступ до санвузла. Тим більше це актуально під час пандемії COVID-19. Таким чином, громадяни мають повне право звертатися до суду з позовом.

У коментарі “типовому Києву” Інна Мірошниченко повідомила, що не має наміру подавати позов про порушення прав споживача тому, що воно, мабуть, зареєстровано як квіткова студія і жінка зуміє викрутитися з ситуації. Більш того, господиня кафе не тільки не вибачилася, але і внесла в чорний список обурену маму скрізь де змогла.

Новини

Отримуйте актуальні новини першими – підписуйтесь на наш Telegram

Схожі записи

У Києві пенсіонерка випала з вікна COVID-відділення лікарні
У київському парку «Перемога» з місцевої водойми врятували маленьку дівчинку
Побачити Париж і не збідніти: з Києва до столиці Франції запустять авіарейс за 30 євро

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *